שאלות נפוצות

אנחנו יודעים שיש לך שאלות בנוגע לסוכנות שלנו. לכן קיבצנו את הנפוצות ביותר מביניהן והשבנו בצורה מפורטת.

אחריות מקצועית

לא, מרכז השירות שלנו הינו מוסך מורשה משרד התחבורה.

לפי הוראות חוק "חופש התחרות בענף הרכב" כל בעל רכב רשאי להחליט היכן ברצונו לקבל שירות לרכבו, גם כאשר הרכב עדיין במסגרת האחריות של היבואן.

משמעות הדבר הינה כי אין חובה לטפל ברכב רק במוסכי השירות של היבואן ,גם כאשר הרכב בתקופת האחריות.
וזאת בטיפולים שוטפים ותיקונים שאינם קשורים לאחריות.
למען הסר ספק , היבואן אינו רשאי לשלול את האחריות הכוללת לרכב אם בעליו בחר לבצע את הטיפולים התקופתיים במוסך מורשה – שאינו מוסך שירות מטעם היבואן.

  1. לצד המקצועיות שלנו עומדת איתנה האמינות.
  2. שקיפות מלאה מול הלקוח מאז שהוא נכנס למוסך ועד שהוא יוצא.
  3. לפני צאתך מהמוסך אנו דואגים להקים כרטיס לקוח ולתעד בו את פרטי הלקוח ופרטי הרכב.
  4. שומרים היסטוריית טיפולים ותיקונים.
  5. כל לקוח רשאי לקבל הצעת מחיר מפורטת לגבי התיקון/הטיפול/האביזרים שיזכה לקבל ממרכז השירות שלנות.
  6. חשבונית וקבלה.

זמן טיפול/תיקון

זמן טיפול רכב

משתדלים ככל האפשר, לפעמים יש איחורים מאילוצים שונים, כגון: איחור באספקת חלק/חלף, איתור תקלה נוספת במהלך התיקון/הטיפול, מציאת פתרון חלופי שיחסוך לך כסף וכדומה…

  1. לשהות בחדר ההמתנה ולהנות משתייה חמה/קרה, צפייה בטלוויזיה, קריאת עיתונים ומגזינים.
  2. או להמשיך בסידוריך ואנו נעדכן אותך בתום הטיפול/התיקון כדי לבוא ולקחת את רכבך.
  • להתקשר אלינו לפני שמגיעים למוסך כדי מידת הזמינות שלנו ומידת העומס אצלנו על מנת שתגיע בזמן נוח.
  • להשאיר את הרכב ולחזור במועד מאוחר יותר.

מקורי או תחליפי?

שאלה קשה! זה תלוי בהרבה אלמנטים ופרמטרים, כגון:

  • התקציב שלך!
  • מידת הזמינות של החלק/החלף, לפעמים נמצא תחליפי או משומש או מחודש ולפעמים לא נמצא אצל אף ספק.
  • הרכב באחריות או לא באחריות? ברכב הנמצא באחריות ניתן להתקין רק חלקים מקוריים בלבד.
  • לשאלה זו יש אינספור תשובות … כל מקרה לגופו.

המחיר מכריע במקרים הבאים:

  • התקלה מורכבת מאד והטיפול בה יקר מאד.
  • גיל הרכב, לפעמים לא כדאי להשקיע ברכבים ישנים כי התקלה עשויה לחזור על עצמה שוב או הרכב סובל מ "אפקט השרשרת" (תקלות ללא הפסקה).
  • נהג הרכב אינו אחראי ואינו שומר על הרכב וכל שני וחמישי יש לו תקלה.
  • הרכב עושה קילומטרז' גבוה והטיפולים התקופתיים נעשים בתדירות גבוהה, רכבים כאלו הם בדרך כלל מתוחזקים היטב.

הם בדרך כלל באיכות גבוהה, אנו רוכשים מספקים מוכרים לנו היטב, ותיקים בתחום, מנוסים ואמינים.

לא מתפשרים על איכות, לכן בודקים כל חלף לפני התקנתו.

לצערנו הרב, אין לנו דרך לדעת מה אורך החיים של חלף מחודש או משומש.

אביזרים וחלפים

יש לנו אביזרים וחלפים מקוריים, חליפיים, משומשים וחדשים. 

לרוב כן, זה תלוי בהנחיות והוראות היצרן או היבואן או הספק או המפיץ.

המחירים שונים ומשתנים, תלוי בחלף, סוגו ומידת המורכבות בהתקנתו.

שמנים ותוספים

יש לנו מגוון רחב של שמנים ותוספים, של מיטב היצרנים בעולם והיבואנים בארץ

תנאי תשלום

במזומן או כרטיסי אשראי.

תלוי בגובה התשלום, אמצעי התשלום. ניתן לדון בזה מול מנהלת החשבונות שלנו.

בטח, עסקים כגון חברות תחבורה והסעות וכדומה ניתן להגיע איתם להסדר תשלום מיוחד התואם לפעילות שלהם ולהיקף השירותים שיזכו לקבל מהמוסת שלנו.

צור קשר

אנו תמיד זמינים כדי לעזור לך. בין אם זו בעיית שירות, שאלה לגבי חלק/חלף , או שאלה לגבי תקלה/טיפול, או נדלקה לך מנורה, או כל שאלה אחרת, אנחנו כאן כדי להשיב לבקשתך ככל האפשר והנדרש.